söndag 27 september 2015

Vecka 37 del 2, 2015.

Ja jag fick ju gjort 2 uppslag för vecka 37 och här kommer då min andra sida för veckan.
Jag har använt mig av Teresa Collins fina papper " Glam Factor" som är SÅ fint!!
Passade så himla bra när Peder började med vår vägg hemma eftersom mina bilder gick mycket i gult och grått. Det är så soft gul i dessa papper och jag blev nog kär i det så fort jag såg det. ( Vilken tur att gubben jobbar i gul tröja ibland. ;) )

När jag gjorde mitt uppslag så använde jag både de färdiga "korten" MEN jag gjorde oxå om en del av dom, klippte ut bilder som jag satte ihop på ett kort och gjorde ett eget kort av så att säga, just för att få med det jag ville få med!
Såhär ser papperet ut när man köper det:
Papperet är dubbelsidigt så vill man använda alla får man nästan ta och köpa 2! ;)
Här är mitt uppslag:






Jag tycker det är VÄLDIGT roligt att göra "egna" kort men tyvärr så tar det alldeles för lång tid att göra det hela tiden så att göra "egna" kort på det här viset ibland är hur kul som helst och man får med lite mer av "scrappandet" i sin process kan jag känna. Man skapar ett eget kort av andra kort plus lite stämplar, dekorationer osv så går det ganska så fort ändå!

//Malin

Inga kommentarer: