tisdag 16 februari 2016

Det var ett tag sen...

Ja det var ett tag sedan jag var här....
Jag har inte gjort supermycket P den senaste tiden men jag har oxå en del sidor som jag inte fotat och lagt upp, de kommer i sinom tid.
Idag har jag gjort ett litet uppslag från dagen FÖRE julafton som jag tänkte visa er.
Den dagen hade vi strålande sol hela dagen, ingen snö och det kändes mer som VÅR ute än dagen före julafton kan jag säga...

På min sida har jag 2 st overlays men eftersom de blänkte så i dessa när jag skulle fota så fick jag ta bort dom för det såg så dumt ut. fotade senare inomhus men med sämre bildkvalite och jag har tagit med båda hör så att ni ser hur det ser ut med overlaysen på....



Här under med overlay men sämre bildkvalite då tyvärr....




Ha det gott!
//Malin

Inga kommentarer: