söndag 6 augusti 2017

Process video på en PL sida...

Hej på er.
Nej inte har det blivit mycket PL gjort för mig i år tyvärr. Jag har varit sjukskriven på halvtid nästan hela detta året och nu börjar jag jobba igen om en vecka.

I alla fall så vad har hänt sen sist förutom sjukskrivningen r ju att jag har försökt komma ikapp lite här hemma och det har varit mycket sjukgymnastik osv som oxå tagit min tid mm.mm...
Jag har ju oxå under flera år haft ett DT uppdrag hos Idas Magasin och där har jag nu sagt upp mig och jag kommer sluta helt i början av september då de har sin mara. Jag kommer finnas med där och ha lite demos och workshop för de som är intresserade av att delta i detta. Det blir det sista jag gör för Idas Magasin så välkomna dit om ni känner för det.

Så har vi oxå, eller ja jag ska ju säga mestadels min sambo för det enda jag hjälpt till med är att hålla när det behövs och måla lite eftersom jag inte kunnat göra så mycket mer pga att jag haft ont i min rygg, byggt pool och rivit vår altan som nu oxå ska byggas upp en ny. Det tar tid men oj så nöjda vi kommer bli och är redan! Därav har jag knappt suttit vid scrapbordet nu på 2 månader!

Jag HAR oxå faktiskt börjat sortera och planera mina PL sidor för 2017 och är i slutet av april nu i alla fall o det känns super. När jag är fri från mina DT uppdrag tänkte jag faktiskt ta och börja mer med mitt PL då jag är så sugen på att få fixa i mina album och få lite mera gjort där. Det är så roligt att bläddra i o få minnas tillbaka på många roliga saker osv så mer PL hoppas jag verkligen det blir när jag inte har massa andra måsten sedan.

För ett tag sedan så gjorde jag en process video på en PL sida så jag tänkte helt enkelt lägga upp den här för den som vill ha lite inspiration. Sen hoppa sjag kunna återkomma med lite fler pl sidor osv här på sidan!

Ha det gott!
Malin

Inga kommentarer: