torsdag 22 september 2016

Campingliv

Idag kommer en väldigt enkel sida som är från då vi förra året var uppe i Askersund och campade med husvagnen över en helg. Vi var där eftersom jag skulle medverka på Idas Magasins scrapmara i Vretstorp den helgen o vi tyckte det var perfekt att passa på och ta med husvagnen nånstans i närheten. Riktigt mysigt hade vi det!

Jag fick se en "tävling" inne hos Project life Norge där man skulle inspireras av den här bilden:

När jag fick se denna så blev jag påmind om sista kvällen vi hade på campingen, Vi hade så fin utsikt där över vattnet osv men bakom oss, även husvagnstaken så hade vi oxå en väldigt vacker solnedgång och det är just det som jag blev inspirerad av när jag såg den här bilden. Så jag gjorde klart sidan och passar på att vara med i tävlingen såklart.
Perfekt när man inspireras av att få klart sidor i sitt album!
HÄR hittar ni tävlingen hos Project life Norge.

Här är mitt bidrag:



Inga luftballonger på den här bilden men däremot en himla massa husvagnar. ;)
Ha det gott.
//Malin


5 kommentarer:

Elisabeth sa...

En virkelig flott side. Enkel og ren stil. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin September utfordring. Klem DT-Elisabeth

Marit Staaf sa...

Härlig sida och stilren sida. Husvagn eller luftballong, same same :-)
Tack för att du är med och tävlar i september-utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

Gunilla R sa...

Så kul att höra att du inspirerades av bilden och det kan man verkligen se på din jättefina, stilrena sida! Tack för att du deltar i september- utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Gunilla

Ellinor sa...

Så ren og fin side! :) Kjempeflott

Bente-Heidi Mjørnaren sa...

Fin side, ren og stilrent pyntet. Takk for at du deltar i PLiN sin utfordring. DT Bente-Heidi