söndag 15 februari 2015

Bröllop

För 1½ år sedan ungefär så blev vi tillfrågade om vi ville hjälpa till på ett bröllop.Det var min mammas väninnas dotter som skulle gifta sig och självklart ställde vi upp på detta.
Vi var även med i kyrkan och tog massor av fina kort på brudparet under dagen.
Jag, min mamma och min syster skötte både servering, köket och baren under hela dagen och det gick hur bra som helst.
Självklart vill jag ju göra ett litet uppslag från den här fina dagen!





Som ni ser hade de färgen lila som tema och självklart gjorde jag ju även mitt uppslag i dessa färger. Har använt ett papper från Pion Design som jag skurit ner och gjort kort av.
//Malin

1 kommentar:

Thamar, sa...

Hello
I love your blog .
Supppppppppppppppppper is your project life.
Groetjes thamar
from the Netherlands