torsdag 28 maj 2015

Vecka 1, andra delen...

Ja jag har ju redan visat en sida från min vecka 1 för er här men min vecka 1 bestod i 2 uppslag så jag tänkte ta och visa resten av de 3 sidorna som hör dit.
Jag visste i början av året inte riktigt om  jag bara skulle PL:a händelser eller om jag skulle PL:a veckovis för jag har tyckt att en del veckor gör vi typ nästan ingenting här hemma och då blir det inte heller så mycket fotat.
Eftersom man tar mer kort när man är iväg på nåt än hemma så tänkte jag att jag skulle testa det....men det blev inte så sen i alla fall för det gick så många veckor UTAN att det hände ett skit och man inte gjorde nånting så jag tänkte att det kommer knappt bli nåt att sätta in i albumen då, så nu PL:ar jag veckovis ändå, men veckor som vi åker bort eller gör nåt annat kul på får helt enkelt några fler uppslag... Det är ju faktiskt helt ok att ändra sig. ;)





Pysselträffar är ju ibland väldigt roligt att fota på, ibland blir det massor av kort ibland några få.
//Malin

1 kommentar:

pojjo sa...

Så fina sidor du gjort, jag har varit sugen på testa PL jag oxå men inte kommit till skott *ler*