fredag 24 oktober 2014

Min sambo = BRANDMAN!

Min sambo jobbar inte bara på fabrik som jag utan han jobbar som brandman oxå.
Den 30 november hade dom öppet hus på brandstationen här i Hjo och SJÄLVKLART var jag ju ner för att spana in detta!
Tog en del kort, eller ja ganska många faktiskt så det var inte särskilt svårt att få ihop ett uppslag av detta.Kanske gör jag en insert så småningom oxå, vi får väl se. ;)


Här har jag heller inga kort från några kit för jag tycker fotona är så färgglada i sig att jag inte ville blanda in massa kort med mönster osv så jag gjorde helt enkelt några få egna, helt vita kort som jag använde mig av och det enda jag gjorde på dessa var att lägga till en svart ram.
Inte särskilt mycket dekorationer som vanligt men jag gillar ju det enkla lite.
Det blir alldeles säkert mer dekorerat efter hand som jag oxå samlar på mig mer dekorationer och saker till mitt PL.
Det är ju inte fel att gå in efteråt heller och lägga till om man nu skulle vilja det tycker jag!

Faktiskt ganska intressant så får ni nån gång chansen att gå på öppet hur på en brandstation, GÖR DET! Man lär sig faktiskt en hel del!
För att inte tala om hur kul alla barnen hade som var där och fick sitta i brandbilar, spruta vatten osv.
Det blir väldigt mycket sidor med egna papper osv som blir till egna kort MEN jag ska allt lära mig mer och mer sen oxå att använda de färdiga kitten....hoppas jag i alla fall för det är VÄLDIGT roligt att göra det mesta själv från grunden. Men oxå väldigt smidigt att ha färdiga kort mm som gör att det går lite snabbare.För inte hinner man med så mycket när man ska göra allting själv även om det är väldigt kul!
// Malin

1 kommentar:

snuppelure sa...

Kjempe flott side - utrolig glad jeg ramlet over bloggen din, du er til stoooor innspirasjon