onsdag 29 oktober 2014

Hemma hos mig.

Jag har en liten hörna nere i källare i hallen där jag EGENTLIGEN har min lilla pysselhörna.
Den är EGENTLIGEN bra på alla sätt och vis även om den är lite liten.... ( är dom inte alltid för små??? )
Problemet med min lilla hörna är ju att när man håller på med den här hobbyn så sitter man ju GANSKA mycket och pysslar. Det blir väldigt många timmar.....
Det innebär ÄVEN att om jag sitter där nere så umgås man ju ingenting med familjen, tyvärr.
Så mer och mer åker sakerna upp till köket ( IGEN! ) eftersom man där kan både umgås, prata OCH scrappa SAMTIDIGT! Vilket ju är toppen. ;)
Så just nu ser det ut såhär hemma hos mig:


Det TRÅKIGA är ju dock att man är tvungen att städa undan ganska ofta.. Såhär åker sakerna fram och tillbaka, fram och tillbaka.....

Så man får ju oxå fixa förvaring på ett "bra" sätt, så förutom en del skåp i köket som jag snott till mina saker har jag även köpt dessa 2 råskog från Ikea som är SÅ bra att fylla med saker och bara rulla undan när det behövs!

Jag längtar tills den dag då man har ett ordentligt pysselrum på övervåningen och tanken är att vi ska ha både kontor och pysselrum i samma rum så att vi ändå kan sitta tillsammans så småningom!
// Malin

Inga kommentarer: