lördag 13 december 2014

Julmarknad i Almnäs

Igår kväll fick jag äntligen lite "egentid" här hemma då de flesta barnen var iväg på sitt och gubben va och bada badtunna med brandkåren. SJÄLVKLART passade jag då på att sitta med ett uppslag i min PL pärm! Riktigt skönt att kunna sitta i lugn och ro utan avbrott får jag erkänna. Händer inte så ofta just nu. ;)
Passade på att göra ett uppslag om Almnäs Julmarknad, dit åker vi ut och kikar varje år. Det är väldigt litet och det går fort att kika igenom det men det liksom hör till att åka ut dit och kika lite. Innan har jag själv stått där och sålt några år och kanske, kanske står jag igen nästa år, vi får se!



Till detta uppslag har jag använt mig av färdiga PL kort från Becky Higgins Midnight Edition, ett av hennes kit jag tycker väldigt mycket om!
//Malin

Inga kommentarer: